کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با گیفت کارت پلی استیشن

با توجه به محبوبیت بی‌نظیر پلی استیشن و بازی‌های متنوع آن، بسیاری از بازیکنان به دنبال راه‌هایی هستند تا تجربه بازی خود را بهبود ببخشند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، خرید اشتراک پلی استیشن پلاس است. این اشتراک امکانات ویژه‌ای نظیر بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌های اختصاصی و دسترسی به بازی‌های چند نفره آنلاین را ارائه می‌دهد. اما ممکن است شما به دنبال یک روش ساده و کارآمد برای خرید این اشتراک باشید. گیفت کارت پلی استیشن یکی از بهترین راه‌ها برای این کار است! ما در این مطلب از جیب استور ، نحوه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با استفاده از خرید گیفت کارت پلی استیشن را به صورت قدم به قدم بررسی خواهیم کرد. همچنین به معرفی اشتراک پلی استیشن پلاس و گیفت کارت پلی استیشن خواهیم پرداخت و مزایای این اشتراک را نیز مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی اشتراک پلی استیشن پلاس خود را تهیه کنید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

مطالب پیشنهادی: تفاوت بین اشتراک های پلی استیشن پلاس!

اشتراک پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس یک سرویس اشتراکی از سوی سونی برای کاربران پلی استیشن است که امکانات و مزایای متعددی را ارائه می‌دهد. با خرید این اشتراک، کاربران می‌توانند به بازی‌های چند نفره آنلاین دسترسی پیدا کنند، هر ماه بازی‌های رایگان دریافت کنند و از تخفیف‌های ویژه بر روی بازی‌ها و محتوای اضافی بهره‌مند شوند. همچنین، این سرویس امکاناتی نظیر ذخیره‌سازی ابری برای بازی‌ها و دسترسی زودهنگام به نسخه‌های بتا و دموها را نیز فراهم می‌کند. به طور کلی، پلی استیشن پلاس تجربه بازی کردن را به سطحی بالاتر و هیجان‌انگیزتر ارتقاء می‌دهد. لازم است بدانی که اشتراک پلی استیشن پلاس نه یک پلن ، بلکه سه نوع اشتراک مختلف دارد. از جمله اشتراک Essential ، Extra و Premium. که هرکدام این اشتراک ها مزایا و ویژگی های منحصر به خودشان را دارند و شما می‌توانید به نسبت بودجه و نیازتان یکی از آن ها را تهیه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت پیش‌پرداخت شده است که می‌توان از آن برای خرید بازی‌ها، محتواهای اضافی، و حتی اشتراک‌های سرویس‌های مختلف پلی استیشن استفاده کرد. این کارت‌ها به صورت کدهای دیجیتالی عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از فروشگاه‌های مختلف به صورت آنلاین یا فیزیکی تهیه کرد. با وارد کردن کد موجود بر روی گیفت کارت در حساب پلی استیشن خود، می‌توانید مبلغ معادل آن را به کیف پول دیجیتالی خود اضافه کنید و از آن برای خریدهای مختلف بهره ببرید.

آموزش قدم به قدم خرید پلی استیشن پلاس با گیفت کارت

همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش ها برای پرداخت های پلی استیشن استفاده از گیفت کارت پلی استیشن است؛ برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. وارد کردن کد گیفت کارت

در مرحله اول برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با گیفت کارت باید وارد کنسول خود یا سایت پلی استیشن بشوید و پس از آن به اکانت یا پروفایل پلی استیشن خود وارد شوید و بعد به بخش "Redeem Codes" در فروشگاه پلی استیشن یا همان پلی استیشن استور بروید. کد گیفت کارت را وارد کنید و تأیید کنید تا مبلغ به کیف پول دیجیتالی و اکانت پلی استیشن شما اضافه شود.

  1. خرید اشتراک پلی استیشن پلاس

پس از این که کد گیفت کارت خود را در بخش ردیم کد به شکل صحیح وارد کردید و اعتبار آن روی اکانت ما شارژ شد در کنسول خود وارد پلی استیشن استور خود بشوید و در همان صفحه اصلی اشتراک پلی استیشن پلاس را پیدا کنید. سپس از موجودی کیف پول دیجیتالی خود برای پرداخت هزینه اشتراک استفاده کنید. برای این کار هم کافی است هنگام پرداخت از بخش متود های خرید یا Payment Method ، روش پرداخت را روی ولت و اعتبار اکانت خودتان ست کنید.  

  1. تأیید و فعال‌سازی:

پس از تکمیل فرآیند خرید، اشتراک پلی استیشن پلاس به صورت خودکار در حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

مزایای اشتراک پلی استیشن پلاس

شاید هنز برای افرادی که با کنسول خود به شکل هکی بازی می‌کنند این سوال وجود داشته باشد که اصلا این اشتراک پلی استیشن پلاس چه مزیتی دارد؟ استفاده از پلی استیشن پلاس دارای مزایای متعددی است که به طور خلاصه عبارتند از:

  • دسترسی به بازی‌های چند نفره آنلاین:

اولین و بزرگترین مزیت استفاده از این اشتراک روی نسول های پلی اسیتشنتان این است که شما می‌توانید به شکل آنلاین و چندنفره بازی ها را تجربه کنید.

  • بازی‌های رایگان ماهانه:

همچنین این اشتراک برای کاربرانش ، امتیازات و مزایای خاصی هم دارد؛ شما وقتی کاربر پلاس پلی استیشن باشید ، هر ماه بازی های رایگانی در دسترستان قرار می‌گیر که می‌توانید آن ها را تجربه کنید و لذت ببرید.

  • تخفیف‌های اختصاصی:

همچنین کاربران پلی استیشن پلاس روی بازی های پلی استیشن استور ، از تخفیف های ویژه برخوردار می‌شوند.

  • ذخیره‌سازی ابری:

همچنین با این اشتراک امکان ذخیره بازی‌ها به صورت ابری و دسترسی به آن‌ها از هر دستگاه پلی استیشن هم وجود دارد.

گیفت کارت پلی استیشن از کجا بخریم؟

همانور که گفته شد و در این مطلب مطالعه کردید، شما می‌توانید با استفاده از یک گیفت کارت پلی استیشن به راحتی ، هم بازی ها و دیگر خدمات، و هم اشتراک پلی استیشن پلاس را خریداری کنید و هیچ محدودیتی هم برایتان وجود نداشته باشد؛ شما می‌‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از خدمات جیب استور استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50212 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/03/12 تعداد مشاهده: 102
کلید واژه ها:
سافت گذر